i´m back on track

Yes, jag är tillbaka (hoppas jag i alla fall). Det känns så. Jag har inte kunnat sitta vid datorn på hela förra veckan för att min dator är trasig och pappa har bara sin jobbdator som man inte får göra nånting på. Men nu den här veckan så ska jag försöka blogga i alla fall en gång per dag, och pappa skulle prata med sin kompis om han kunde fixa min dator. Just nu har jag mammas dator.

Och jag saknar Sara gryyymmmttt mycket, har inte träffat henne på hela helgen men jag ska till henne på Onsdag efter skolan. 


Nu ska jag fixa det sista innan jag knallar iväg till skolan.



tycker lite synd om mig själv

Jag tycker lite synd om mig själv. Min dator funkar inte, jag fick inte sova hos bästavän och så. Livet kan vara surt ibland. Men det hjälper lite att det är helg, fast den inte fick tillbringas med den bästa. Idag är det fredag. På söndag åker jag till mamma där jag har en dator. Så det får bli bildlösa inlägg den har helgen och hoppas på att min dator blir fixad.

jag är smart!

Jag kom på hur jag kan vara mer aktiv på bloggen. Jag har gratis internet på min mobil och då kan jag ju gå in och blogga där om jag inte har tillgång till dator eller så! Nu ska jag äta lite frukost.

hatar

Jag hatar att vakna tidigt och inte kunna somna om. Hatar't

en vecka kvar

En veckas sommarlov kvar. Jag längtar inte.

Jag har vart hos Sara sen i måndags. Vi hade kul. Nu så ska jag fixa lite med bloggen och bli aktiv igen! :)

shit

Det var längesen jag bloggade. Myckte länge sen. Och jag har ingen blogglust. Men förhoppningsvis så kommer jag igång till hösten igen och så. Nu ska jag bara njuta av dom sista veckorna på sommarlovet och sen så är det igång igen.

RSS 2.0