i´m back on track

Yes, jag är tillbaka (hoppas jag i alla fall). Det känns så. Jag har inte kunnat sitta vid datorn på hela förra veckan för att min dator är trasig och pappa har bara sin jobbdator som man inte får göra nånting på. Men nu den här veckan så ska jag försöka blogga i alla fall en gång per dag, och pappa skulle prata med sin kompis om han kunde fixa min dator. Just nu har jag mammas dator.

Och jag saknar Sara gryyymmmttt mycket, har inte träffat henne på hela helgen men jag ska till henne på Onsdag efter skolan. 


Nu ska jag fixa det sista innan jag knallar iväg till skolan.



KOMMENTARER
Postat av: olivia- foto och vardag (mycket mig)

Har du några favoritbloggar? :)

2010-09-06 @ 10:13:04
URL: http://oliviaojeskar.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR



DITT NAMN:
STAMMIS?

DIN E-POSTADRESS: (VISAS BARA FÖR MIG)

DIN BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0