GITARR

Jag tror nog att jag är världens lyckligaste, tisdagen och idag har vart underbara. I tisdags i skolan så va det ju ganska så segt, men sen på kvällen så kom ju mormor och vi firade lite jul och jag fick en gitarr! Och idag så har det vart upp spel med musikfördjupningen och allt funkade bra, alla tre gånger som vi körde. Och sen så efter det så får man ett papper med betyg som man är skapligt nöjd med och går hem och inser att det är jullov och att det är två dagar kvar till julafton!
Längtar ni till julafton?





UTE FALLER SNÖ

Ute faller snö, i spiltan Blacken står, och äter lungt sitt hö när ljudet honom når. GO JULLÅTAR!

Ahja, jag fick ett litet ryck, och idag är jag ovanligt pigg, kan det vara för att jag ska fira jul med mamma ikväll och att jag slutar imorgon och att det snart är julafton. Igår så va jag och repade med bandet och det va kul som alltid.
Nu får ni inte glömma bort min FRÅGESTUND som avslutas 1 januari. Jag vill ha många frågor att svara på.

FRÅGESTUND

Jag svarar inte på för personliga frågor och frågestunden avslutas den 1 Januari så ni har långt tid på er.
FRÅGA




FJÄRDE ADVENT

Fjärde advent, fem dagar kvar till julafton och fyra dagar kvar innan jag drar till Gotland. Idag så har jag vart med pappa och lämnat julblommor hos lite släkt och vänner. Just nu så sitter jag och kollar på lite kläder. Jag är ute efter mysiga koftor och härliga t-shirts. Ska snart hoppa in i duschen och sen i morgon så blir det skola. Ska och repa med tjejorna efter skolan. Och sen på tisdag ska jag fira jul med mamma och mormor, fina grejer det.

LÖRDAG

Idag är det lördag. imorgon är det söndag och fjärde advent. Idag så har jag för det mesta legat och tyckt synd om mig själv för att jag har så himla ont i halsen.
Vad har alla gjort idag?

RSS 2.0