bildbomb





Alla bilder är fotade av mig med en Olympus X-15

ny kategori

Nu har jag en ny kategori, Gotland.
Just nu så sitter jag i en skööön stol ute på gräsmattan i 20 graders värme och inte så mycket blåst på sköna och gröna Gotland. Senare kommer det en liten bildbomb när jag har vart och fotat alla sorters blommer och allt som vi har i våran trädgård.
Jag tänkte hissa och dissa en sak idag.
HISS:
Jag hissar sommaren, sommaren har så mycket. Fint väder, varma kvällar, doften av nyklippt gräs.

DISS:
Jag dissar halsont och förskylning. Har både och nu och knarkar halstabletter för att kunna prata. Hostar som en galning och snörvlar (eller vafan det heter). HATAR'T

det jag lever på just nu

Det här är vad jag lever av just nu.
Fruity Fresh, citron halstabletter.
Dom är goa och hjälper mot min hals. Hade turen att hitta en alvedon i badrummet mot min huvudvärk.
Nu så ska jag kolla lite bloggar.

dagens outfit

DAGENS OUTIFIT
Jeansskjorta - Gina Tricot
Linne - Only
Tights - Gina Tricot


Idag så var det skola, det var tråkigt som vanligt. Vi spelade brännboll och kollade på en suuuugig film. Den hette October Sky tror jag.
Jag var inte med på brännbollen för min j*vla förkylning och halsont. Jag tror att jag håller på att bli sjuk men jag vill inte det...
vad har alla gjort idag då?

nytt i kommentarsfältet

Nu har jag ändrat lite i kommentarsfältet. På bilden så ser ni vad jag har ändrat.

nu så ska jag erkänna en sak

Nu så ska jag erkänna en sak, att jag har en dålig uppdatering. Jag vet att jag måste ha flera bilder och snart så kommer inlägget där jag sjunger och ja. Det är massor som ska fixas. Ska nog göra blggen lite personlig.
Nu har jag i alla fall kommit hem från Stockholm och det har vart rysligt kul. Det står ju i dom senaste inläggen vad vi har gjort. Men nu ska jag dra till pappa. Det är ingen träning i morron så jag funderar på att vara med nån. Kanske Elin för att det känns som om det var hundra år sen vi hittade på nåt. Senare i veckan så kommer det en bildbomb. Ska fråga pappa om jag får låna hans kamera och fota lite med. Han tycker ju att jag ska använda min lilla digitala men det blir inte så bra kvalitet om jag ska ta bilder på nära håll. Och nu, bara för att det var mycket läsning så blir det en bild på skrivaren själv.

gröna lund

Idag så har det vart jättefint väder och vi har vart på Gröna Lund. Det var jätte kul. Jag åkte mest med min 3:åriga kusin som ville att jag skulle åka med henne hela tiden. Fast det var ju också mysigt.
Nu så ska vi äta lite mat tror jag.


uppdatering från stockholm

Nu så sitter jag med min kusin i Stockholm hos min morbror. Jag har lånat hans dator och vi har precis ätit tacos. I morgon så blir det Gröna Lund. Det kommer bli jätte kul. Nu så ska jag mysa med min kusin Laefg, hon heter Vanessa men hon sa att hon inte hette det. Hahaha.
Nu så ska vi äta Hello Kitty glass, det har jag aldrig ätit. Haha.


regning dag

Åh, idag har det vart en tråk dag. Det känns som om det är söndag idag fast det bara är torsdag.
Jag sov hos Julia till idag och jag var med och kollade på deras match, det regnade riktigt rejält och ett tag så haglade det också.
vad har ni gjort idag då?

godmorgon världen

Nu har jag dushat, fönat och plattat mitt hår, sminkat mig, tagit på mig kläder och resultatet vart såhär:

dagens.


Sista skoldagen för veckan skööönt! I morgon så har vi VHA-dag och då så ska man göra nånting så man kan få hundra kronor, på torsdag är vi lediga och på fredag är vi lediga. På typ fredag morgon så tar jag tåget till stockholm och hälsar på min morbror, hans fru och min kusin! Mycket mys på det. Sen så är det inte så långt kvar tills skolan slutar.

hmm...

Nu funderar jag på två saker, och jag tänker använda er som mina rådgivare.

Sak ett: Att jag har nån tävling av nåt slag. En länkning eller nåt sånt. Ge mig lite förslag.

Sak två: Jag funderar på att jag ska spela in när jag sjunger, och jag behöver tips på lite låtar.


TACK PÅ FÖRHAND! :)

ny kategori

Jag har skaffat en ny kategori till bloggen. Musik. Kommer att tipsa om låtar, kanske ladda upp nåt klipp där jag sjunger.

Vad tycker ni om det?


kommit hem till mamma

Nu har jag precis kommit hem till mamma. Åkte med faster hem för att hon var hos pappa och grattade mig och pappa i efterskott. Pappa fick en lykta och jag fick presentkort från H&M på 500 och två par örhängen. Vi åt lite smulpaj.

Vad har alla gjort i dag?

Nu kommer det en bild. Det får nog bli en gammal för att jag har mammas dator.

gammal bild.




tips hur man kan få fler läsare?

Är det någon som har något bra tips hur man kan få  fler läsare. Om ni har det så kommentera gärna och skriv.
Och tack för alla fina kommentarer, ni gör min dag :)

ny header

Som ni ser så har jag en ny header. Elin hjälpte mig att lägga upp den. Vad tycker ni om den?
Nu så ska jag säga godnatt och sova. I morron kommer faster och grattar mig, typ en månad och en vecka försent men aja. Sen så ska jag till mamma. Kommer nog ett inlägg i morgon nångång.
Godnatt. 

100 år sen, minst.

Gud, det känns som om det var hundra år sen jag bloggade. Jag har ju bloggen tillsammans med julia men vi har inte bloggat på den på ett tag så jag vet inte vad som hände med den, tänkte ju att jag kanske kunde börja blogga lite här, kanske ska fixa en ny design.

RSS 2.0