GLEE

Sitter och tittar på repris av GLEE. Älskar det!
Idag så hade jag matteprov och det va svårt som tusan. Efter skolan så gick jag och Jennifer och fikade. Det va mysigt och det måste göras om!

TOMTEPARAD OCH BIBELUTDELNING

Idag har det vart en fullspäckad dag och det är därför bloggen har vart lidande.
I morse klockan tio så var jag på gudtjänst och fick en bibel genom konfirmationen och när jag kom hem från det så städade jag mitt rum och sen så ringde Jossan och då vart det tomteparad! Sen så åkte jag till pappa.
Men i morgon är jag ledig och då har jag lovat att städa hela lägenheten för 200 kr.

SMÅTT ARG

Min kamera har bestämt sig för inte funka idag, så förvänta er inga bilder på det jag har shoppat.
Men jag shoppade i alla fall en svart kofta från HM, ett USB-minne och ett par uggs.
Nu ska jag med mamma och handla lite. Ska käka tacos ikväll. MUMS!

MARIEBERG

Snart drar jag till Marieberg. Får se om jag uppdaterar med mobilen men annars så bloggar jag när jag kommer hem igen.
oseriös

IDOL

Jag hoppas att Minnah åker ut från idol. Hon har blivit för tråkig. Visst hon sjunger bra och så men som sagt, hon är för tråkig!
Vem tycker ni ska åka ut?

GASH

Nu börjar jag komma igång med bloggningen igen och det känns roligt!
Jag kom nyss hem från Katrineholm där jag skulle kolla på skor. Men kräsen som jag är så hittade jag inga. Men jag hittade en parfym, en deo och ett grått nagelack. Jag vart lite tjurig för att det inte fanns några snygga skor och så köpte jag lite saker för att jag skulle bli lite glad igen.
Nu är det snart idol också. Och det drar ju ihop sig. Hoppas på att Olle, Jay eller Linnea vinner.

SOVMORGON

Sovmorgon. Börjar inte förräns nio. Senare i eftermiddag så ska jag med mamma in till Willys. Och ikväll ska jag försöka börja att fixa med bloggen. Men jag har absolut inga ideér alls.
Nu ska jag fixa håret och sen så drar jag till skolan! Och inte att glömma. Slutar två idag!

HEMMA HOS JOSSAN

Nu så sitter jag hemma hos Jossan och lyssnar på lite härlig musik. Och med härlig musik så menar jag Incubus, det bästa som finns. Diggar hennes rum helt! Det är fintfint! Just nu har jag snott hennes hatt och lite sånt. Nu ska jag sno hennes gitarr också, MOHAHAHA.



Hörs senare (hoppas jag)

RSS 2.0