VALBORG

En helt vanligt tråkig valborg för min del. Hemma med pappa och käkade god mat och nu kollar jag på tv och bara slappar.
Himla tråkigt men himla skönt!

ORIENTERINGSDAG

I morgon är det orienteringsdag i skolan. Vi ska vara ute i lyttersta hela dagen och orientera. Jag ska orientera med Amanda och jag ska orientera tillsammans!
Idag så har jag och Amanda käkat på Joan's vi tog varsin sallad, sen så gick vi och handlade frysta bär, jordgubbar och glass.
Så när vi kom hem till mig så gjorde vi smoothie, det vart mums!

FACELOOK

Facelook of the day!
Klockan två så bär det av till mormor och där blir det påskmat! (Tror jag...)

JAG ÄR KÄR I PRINGLES MANNEN

Jag har fått en crush på Pringles mannen! Haha! Kanske inte i själva mannen men i hans goda grillchips! Dom gör min kväll!



ibland får man ta och bjuda lite på sig själv!

COLUMBUS - KENT

Columbus - KENT






underbar låt ♥

TÄVLING OM BLOGGSVAR

Jag är med i en tävling om bloggsvar hos denna TJEJEN! (<------ LÄNK)

Hoppas att jag vinner! :)

SKÄRTORSDAG

Idag så har jag vart hemma hos Elin, vi började med en god frukost men något bröd som man gjorde i stekpannan, och sen så drog hon till ica för att packa varor och jag cyklade hem, sen så möttes vi upp på ica igen för att åka till Elins farmor. Sen så cyklade vi hem till Elin för att ligga på studsmattan och softa med härlig musik för att sen dra ner på gudstjänst! Tack för en bra dag ElinPelin!

TÄVLING HOS DENNIS M




Hoppas att jag vinner! Och om jag vinner så vill jag ha dom låga vita i storlek 40 :)

Klicka på bilden så kommer ni till tävlingen direkt! Va med och tävla ni också!

BLOGLOVIN'

Som ni kanske har lagt märke till så har jag haft ett litet "uppehåll" eller vad man ska kalla det. Så jag har inte vart inne på min egna blogg och jag har inte vart inne på bloglovin på typ 2 månader. Men så gick jag in idag och fytusan va mycket olästa inlägg jag hade. Ska nog aldrig låta det gå så länge igen, vilket betyder:
INGA FLER UPPEHÅLL




Och gå längst ner till LÄNKAR och där så finns det en bloglovin' knapp, klicka på den och följ min blogg!


SUNNY DAY

Idag blir det in till stan igen med min moppebok i högsta hugg!
Tur att vi ska hålla på tills sju idag också, och tur att vi har lite raster då och då.
Jag tror att jag klämmer in ett syntest idag också, man kunde tydligen göra det på körskolan!

I morgon ska jag till Julia, på torsdag ska jag nog vara med Elin och på fredag kanske jag ska hem till Jossan på en liten filmkväll! Härligt påsklov!



ph; we♥it


MOPPETEORI



Mina vacka teoriböcker som jag har fått idag på moppekursen! Har suttit i ett konferensrum från klockan ett tills klockan sju. Vi har haft pauser som tur är. Så nu är jag helt trött i huvudet...


Jag får ursäkta för dålig kvalite på mina bilder men jag tar kort med min iphone för tillfället!


NAILPOLISH





Mina och Amandas snigga naglar! Satt ute i vår värmen på altanen och målade naglarna i härliga neon färger! Livet är bra härligt!


FULDANS



Ja det va ju ett tag sen jag bloggade! Har liksom tappat lusten på nåt sätt, men nu är det påsklov, och jag ska på moppekurs och sen så ska jag leva livet!





men jag kan inte dansa

jag kan inte dansa lika fint som du

nej jag kan inte dansa

det ser bara psykopatiskt ut



fuldans - fulkultur


RSS 2.0