rösta på mig!

Jag är med i en veckansblogg tävling hos Soffi.

Det vore supersnällt om ni ville rösta på mig :)
Jag är nummer 4.


hamnen i nyköping

Nu har jag precis kommit hem från att ha varit i hamnen i Nyköping. Det var typ raggarbilar. Är inte så himla intresserad av det men det är så himla mysigt att bara gå där vid hamnen så man kan ju inte låta bli att följa med. Så slinker det ju ner en glass också. I det här fallet kulglass.

Funderar på att ha en typ veckansblogg eller så. Men jag vet inte. Man måste ju ha några som är med och tävlar.
Några som skulle vara intresserade av att vara med i sånna fall?

Nu så ska jag in på bloglovin och kolla läget. Om ni vill följa min blogg på bloglovin så gå ner till länkarna där ni hittar en länk som kommer till min bloglovin.


No makeup.


Intresserad av en veckansblogg?

godnatt

Nu ska jag sova. Vi hörs i morgon.







Oskar Linnros




Kollar på allsång på skansen. Den här grabben, Oskar Linnros, han är förhimla bra.




ni måste bara kolla!

Elins nya design. Så himla snygg!


STOR FET LÄNK

dagens outfit och facelook





Body - Gina Tricot

Shorts - Avklippta jeans



Har lite volym på håret.

Ska alla göra en söndag som denna?


factory outlet

Ska dra till Factory Outlet och kolla på en ny bikini. Sen så ska jag till scorett och kolla på nya skor, fast... jag har inte råd att köpa några.


bloggar senare.

dagens outfit



Shorts - Avklippta jeans

Tröja med volanger - HM

Väska - Gina Tricot

"Converse" (oäkta)

inspiration, ny tillverkat

Åh, jag verkligen älskar den här boken. Det är en riktigt bra inspirationsbok. Man får sånna ideér av den.




Och så har jag flätat två nya armband.





Har ni nån bok som ni får inspiration från?


frillan of the day

Japp. Frillan of the day, hela dagens outfit får ni se ikväll.


musiken i mina öron

Ska ju åka bil idag så att jag tog mammas MP3 och laddade in lite låtar. Bland annat, Kings Of Leon. En av dom bästa som finns.
Bara för det så ska jag bjuda på en låt.

ny design och ny kategori

Nu har jag fräschat upp min blogg med en nydesign med en snygg bakrund och en ny kategori.

MIN GARDEROB.


bilder





Lite av sakerna jag köpte. Min kamera vill inte sammarbeta.


borta bra, men hemma bäst

Nu har jag kommit hem och sitter ute på balkongen och umgås lite med min kära mamma. Hon och Julias mamma kom och hämtade oss på Skavsta sen så åkte vi till onoff och jag köpte ett minneskort till min kamera. I morgon så ska jag, mamma, mormor och Bosse till ett slott nånstans, vill ju liksom ta kort men det är lite svårt om man bara får plats med fyra bilder i kameran.

När kameran har laddat klart så ska jag ta kort på saker som jag har köpt och så.

Bloggar om en stund.

gotland

Sorry för en usel uppdatering. Två veckor sen jag bloggade senast. FY SKÄMMS!
Jag är ju på gotland nu och ska åka hem i morgon. Det har vart en rolig vecka. Vi har gjort massamassamassa kul.
Vi har cyklat och badat nästan varje dag. Julia har trampat på en död firre, och blivit biten av en i fingret.

Igår så var vi på Kneippbyn. Det var ganska kul. Vi träffade Jennifer och Natalie. Sen så tog vi bussen in till Visby och gick runt där ett tag, ska ta kort på saker som jag köpte när jag kommer hem.



RSS 2.0