jag längtar!

Åh, vi åker nästa vecka! Jag längtar så himla mycket! Och Julia ska med och då kommer det att bli mycketmycket roligare.

Nu så ska jag hitta på nåt.


nya shorts



Jag har vart i Tuna Park idag. Var inne på Ginatricot och hittade dom här shortsen. Jag tyckte att dom var snygga och när jag såg priset så var jag bara tvungen att köpa dom.

Jag har haft en liten bloggpaus. Det var har vart alldeles för fint väder för att sitta inne och hålla sig uppdaterad på bloggen så ni vet.

I veckan så kommer kanske svaren från frågestunden upp!

herregud!

Herregud! Det var ju flera dagar sen jag bloggade. Det vart visst en liten bloggpaus. Ikväll eller i morgon så tänker jag mig att svaren från frågestunden ska komma upp.

Nu så ska jag snart till mormor och äta och sen så ska vi spela minigolf, det kommer gå åt skogen.


Jag ger aldrig dagens låt eller nåt. Men idag så ska jag skriva en bara för det.

Eminen ft. Rihanna -  Love the way you lie


Den är värd att lyssnas på. För att den är rysligt bra.

godnatt

Dags att säga godnatt!
I morgon ska jag upp halv åtta. Ska jobba. Men det bästa med att jobba på pappas jobb är att jag får träffa underbara JENNY. Hopppas att vi ska dela ut glass. Och att vi inte ska dela ut korv. Stackaren hade fått vara utan mig idag och fått stått med stoppa-naglarna-i-korven tanten! Tycker synd om dig!
Ne, nu får jag ge mig. Godnatt på er. Vi hörs kanske i morgon bitti eller i morgon eftermiddag - kväll. Om man inte kan låna pappas jobbdator och blogga lite. Men vi får se.
GODNATT

varför ska rubrikerna vara så svåra?

Just nu sitter jag och kollar på tv och chattar med Elin. Idag så åkte Julia hem. Vi har haft det riktigt kul! Hon slog mig på spansk skitgubbe. Inte kul. I morgon är det lördag och jag vet inte vad jag ska hitta på´. Jag vet att det är Kronprinsessans bröllop. Jag såg att det kommer att gå en sändning hela dan på tv4. Jag kommer inte att följa det. Jag är faktiskt helt ointresserad.
Vad tycker ni om bröllopet mellan Victoria och Daniel?

du har gjort min dag

TACK NATALIE! <----- LÄNK.

Din kommentar gjorde min dag! Jag var bara tvungen att säga det. För att jag vart så glad!

Jag blir glad av alla kommentarer så fortsätt!
Om det ska forsätta såhår så kommer jag att dö lycklig!


ÄLSKAR ER ALLA!


skolavslutning

Nu är det snart skolavslutning. Jag är nervös för att jag ska sjunga. Jag skakar och har ont i magen. Men det kommer nog att bli bra. Det här blir det sista inlägget för den här veckan för att jag kommer inte att blogga nånting i helgen. Eller jag kanske gör det men jag tar inte med min data för att jag ska blogga men jag är tillbaka när helgen är slut. Då ska jag vara hund och kattvakt.

Så snart är det SOMMARLOV! :)

klänning

I morgon bitti är det skolavslutning och jag ska visa en bild på min klänning!



Den är köpt på H&M för 199.
Till det så blir det nylonstrumpbyxor och svarta gladiator skor.


äntligen!




Det funkade att ladda upp videon. Kommentera och säg om ni vill höra hela låten och vad ni tycker.

 

Det är inspelat med webbkameran och det är därför det är dålig kvalité


jag blir så irriterad

Nu har jag spelat in när jag sjunger så går det inte att ladda upp och jag blir snart galen! :O


Nu så ska jag fortsätta försöka ladda upp mitt klipp på youtube...


två veckor sen sist

HERREGUD!
Jag har inte vart inne på min blogg på två hela veckor! Det känns som om jag har tappat blogglusten. Ska nog göra en ny design med lite sommarfeeling.
Sångklippet kommer upp i veckan. Jag har ändrat låt och lite så.
Jag ska be Elin att hjälpa mig med designen så ska jag fixa en ny header.

Idag är det Sveriges Nationaldag. Det ända jag ska göra idag är att slappa, åka båt i tre timmar, komma hem och sen så ska jag sova. För att i morgon är det skola. SISTAVECKAN! TAGGA!

Men nu, innan jag loggar ut så ska jag skriva grattis till ELIN! <3

Hörs nog senare och nu ska jag in på bloglovin och kolla på alla säkert 300 olästa inlägg.

hmm, det blir en bakläxa.

RSS 2.0