dagens outfit



n e r d g l a s s e s - b i k  b o k
s k i n n j a c k a - h a l e n s
s j a l - f a c t o r y o u t l e t
s k j o r t a - H & M
j e a n s l e g g i n s - H & M

Det var min outfit för dagen. Det är en väldigt skön outfit. Bilden tog jag lite hastigt innan jag åkte in till stan. Där så handladejasg ett par skor som är ett par lite högre tygskor och lösnaglar, en kort modell. Sen så åkte jag och mamma till mormor och käkade mat där. Då så var mamma inne på datorn där och då så passade jag på att kolla på mormors halsband och hon har riktigt snygga halsband. Hon har ju ganska moderna halsband för att hon har sparat massor av gamla.
Nu så ska jag kolla runt lite på olika bloggar och forsätta lyssna på min nya spellista på Spotify, på den listan finns låtar från twilight och new moon.

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR



DITT NAMN:
STAMMIS?

DIN E-POSTADRESS: (VISAS BARA FÖR MIG)

DIN BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0